Dag 21 donderdag 1 augustus van Londen Heathrow naar Amsterdam Schiphol

2 augustus 2019 - Oudewater, Nederland

Op donderdagmiddag 1 augustus landen we om 17:00 uur Londen time op Heathrow en omdat we vertraging hebben gehad hebben we onze vlucht naar Amsterdam gemist en worden we op een andere vlucht gezet die ‘s avonds om 20:15 uur vertrekt. Het was super goed geregeld voor ons en we waren blij dat er ergens nog een plekje was. Omdat we tijdens de lange vlucht geen contact met de buitenwereld konden hebben, en we op Heathrow gelijk achter een vervangende vlucht aan moesten, stond er inmiddels op Schiphol een welkoms comité klaar, die ons op kwamen halen, maar niet goed wisten of wij de vroegere vlucht nou wel of niet gehaald hadden..... toen we daar contact mee kregen zaten wij nog lang en breed in Londen en waren zij er voor niets..... zo jammer..... dat was pas echt een verrassing geweest. Nu mocht Carolien om 23:00 vanavond nog even heen en weer naar Schiphol, en dat vonden wij heel fijn. Nu zijn we thuis en gaan we proberen te slapen. Het is inmiddels 1:35 uur. Lang leve de JetLag. Welterusten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Thera:
    2 augustus 2019
    Fijn dat jullie er weer zijn ! Leuk alles meegelezen te hebben. Tot gauw op een bakkie ☕️ En succes met de was 😆
  2. Marieke:
    Welkom Thuis! 🇳🇱 🙋🏻‍♀️
  3. Ingrid wit:
    2 augustus 2019
    Wat een reis hebben jullie gemaakt. En trouw iedere dag een berichtje. Super gaaf om al even mee te mogen lezen. En we komen snel een keer de verhalen in de lange versie horen. Groetjes Willem Ingrid en Kids.
  4. Radna Plomp:
    2 augustus 2019
    Welkom thuis .Het was leuk om mee te lezen hoe de vakantie was.
    Slaap lekker