Dag 10 zondag 21 juli van Las Vegas naar Bryce Canyon National Park

22 juli 2019 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

We laten Las Vegas voor wat het is en vertrekken eerst nog even richting ‘The Hoover Dam’. Een 221 meter hoge betonnen stuwdam in het zuiden van Nevada. De dam is gebouwd tussen 1930 en 1936 en is een populaire bezienswaardigheid evenals het achterliggende Lake Mead. Na het bezoek aan ‘The Hoover Dam’ vertrekken we naar onze volgende bestemming, zo’n 4 uur rijden. Zachtjes aan veranderd het landschap er verschijnen weer groene bomen en struiken en er groeit hier en daar weer gras. We zien de meest uiteenlopende soorten bergen, echt mooi om te zien. Vooral de Red Canyons, heel bijzonder die kleur. Tegen half zes arriveren we op onze bestemming, en de temperatuur is hier een stuk aangenamer rond de 28 graden. We zijn hier de komende 2 dagen dus hou onze verhalen in de gaten..... fijne dag wij gaan zo slapen 😴😘

1. Riet:
    22 juli 2019
    Leuk weer om te zien, zijn jullie ook erin geweest, of net als toen te druk.
    komt toch weer een stukje van toen naar naar voren.
    En dan op naar het volgende project.
  2. Paps en Mams:
    22 juli 2019
    Mooi hoor vooral die red rocks pa vind die Amerikaanse trucks wel mooi verder veel plezier en geniet ervan doeg!
  3. Carolien:
    22 juli 2019
    Prachtige plaatjes weer om te zien, en lekker dat het nu niet zo heel warm is!
  4. Elles Rietveld:
    23 juli 2019
    Riet, we zijn niet in de Hoover dam geweest, het was er inderdaad wel druk maar we hadden een trip van 4 uur voor de boeg dus zijn we alleen even wezen kijken en toen weer doorrrrrr!