Dag 17 zondag 28 juli van Lake Havasu naar San Diego

28 juli 2019 - San Diego, California, Verenigde Staten

En dan zijn we net op onze allerlaatste adres aangekomen in San Diego. We zijn hier t/m woensdag. We hebben vanmorgen een beetje uitgeslapen en zijn rond 10:30 uur gaan rijden over een vreselijke weg waar je kotsmisselijk van werd als je achterin zat 🤢 maar de pancakes van het ontbijt waren ook een beetje de oorzaak denk. Het was buiten ook ontzettend warm en zelfs in de auto met airco had ik het warm. Dus ben ik maar een beetje gaan dutten en op een gegeven moment voelde ik me fitter worden en werd de weg ook beter. We zijn onderweg nog een stukje afgehaakt van de route om iets van het ‘Joshua Tree National Park’ te zien. De Joshua Tree is een boom die familie is van de Yucca plant, waar het hele park mee volstaat. De naam Joshua Tree is vertaald: de boom van Jozua, die naam is gegeven door een groep mormoonse kolonisten, de vorm van de boom deed hen denken aan de profeet Jozua, die met zijn armen naar de hemel reikt. De heuvels zien er uit als hopen grind, het is massief gesteente dat is verbrokkeld in losse stukken. We hebben maar een stukje van het park gereden omdat we nog een heel eind richting San Diego moesten en het was al 16:00 uur geweest. Om ongeveer 18:30 uur hebben we wat gegeten bij Applebees en tegen acht uur vanavond kwamen we aan bij ons hotel. Morgen gaan we de stad San Diego verkennen.... tot morgen 😘