Dag 18 maandag 29 juli San Diego

29 juli 2019 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag gaan we op citytrip in San Diego, eens kijken hoe het hier is. Aangezien we uitgeslapen hebben en geen ontbijt bij dit hotel hebben is het een brunch geworden in de stad. Onder het eten zagen we een Hop-on Hop-off bus rijden en opperde we het idee om daarmee de stad te verkennen. We hebben ons heerlijk rond laten rijden bij een heerlijk temperatuurje van ongeveer 25 graden. In San Diego - Old Town zijn we uitgestapt, daar ga je een paar jaar terug in de tijd, en kun je leuk rond wandelen en winkeltjes en musea bekijken. Weer terug in de bus hebben we ons rondje afgemaakt en zijn we nog HardRock, T-shirts gaan scoren. Hier hebben ze geen café maar een hotel met gelukkig een Rockshop. Nog verder wat gewinkeld en toen het terras op bij Cold Beer & Cheesburgers voor een hapje eten en een biertje natuurlijk 🍻. Een stad als San Diego of San Francisco kent geen winkelstraten zoals in Utrecht of Amsterdam, hier moet je het dan hebben van Shopping Malls. En er moest nog iets gescoord worden dus hup in de auto en op zoek naar een shopping mall. Allebei wat gescoord en toen naar ons motel met de pootjes omhoog! Tot morgen..... 🙋🏼‍♂️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♂️