Dag 20 woensdag 31 juli van San Diego naar Los Angeles

2 augustus 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag moeten de koffers weer klaar gemaakt worden voor de grote reis naar huis. Het is hier en daar een beetje proppen maar uiteindelijk zitten ze allemaal dicht met een riempje eromheen. Als de auto volgeladen is, en het hotel uitgecheckt rijden we richting Los Angeles maar eerst stoppen we nog even bij een Walmart voor make-up, Mac en Cheese en oortjes. Ik weet niet of ik het al eerder verteld had, maar een Walmart is een soort Makro in het klein, je kan er echt alles kopen van supermarkt tot kleding, woning-accessoires , alles voor je auto, knutselspullen, teveel om op te noemen. Na dat bliksem bezoek rijden we door naar Los Angeles waar we rond 17:00 uur de auto in moeten leveren maar voor die tijd gaan we nog op de Santa Monica Pier kijken. Een echte toeristische trekpleister met een hoop vermaak van straatmuzikanten en dergelijke. Ook is er een klein pretparkje op de pier en de nodige winkeltjes en eettentjes. Wij eten er ook een hapje en dan moeten we toch echt richting het autoverhuurbedrijf om de auto in te leveren en zij brengen ons met een bus naar het vliegveld. Precies om 17:00 uur zijn we er, en trekken we de auto leeg. We handelen de boel daar af zoals de sleutel inleveren, en stappen we in de bus. Op het vliegveld aangekomen is het even zoeken naar de juiste incheckbalie en moeten we dat zelf handmatig inchecken, maar dat kunnen wij. De gate die we moesten hebben was vlakbij, nog even een versnapering gekocht, de dollars moesten ook op gemaakt worden en toen was het tijd om te boarden. Om 19:45 uur Amerikaanse tijd zal het vliegtuig vertrekken richting Londen en net voordat hij wil gaan opstijgen wordt er in het vliegtuig omgeroepen dat er storing was in de omvormer van de generator dus moesten we naar de onderhoud hangar voor reparatie. Dat heeft al met al bijna 3 uur geduurd en toen konden we eindelijk vertrekken......