Dag 4 maandag 15 juli San Francisco

15 juli 2019 - San Fransisco, Belmont, California, Verenigde Staten

Na een heerlijke nacht slapen hebben we als eerste contact gezocht met Nederland want..... mijn moedertje is/ was jarig. Via FaceTime hebben we haar en de rest van de familie gefeliciteerd. Na het ontbijt zijn we richting San Francisco gereden om de stad beter te leren kennen. Eerst wat met de auto rond gecrosst, want dat doet mijn man zo graag 😜 en toen de auto geparkeerd en zijn we eerst naar de Levi’s Plaza gegaan waar natuurlijk iets gekocht moest worden. Daarna de tasjes in de auto en aan de wandel door de stad. We kwamen langs pier 45 waar 2 marine schepen liggen uit de 2e wereld oorlog. Al lopende kwamen we in de buurt van de Cable Cart waar we natuurlijk een ritje mee moesten maken. Helaas waren we niet de enige, er stond een rij van minimaal een uur en er zat echt geen gang in. Dus zijn we eruit gestapt en naar een andere opstapplaats gelopen waar het een stuk sneller ging. Het was een belevenis, er zijn soms behoorlijk steile stukken waar die vanaf gaat en dan hoop je maar dat de remmen goed nagekeken zijn. Na die rit moesten we een aardig eind terug lopen naar de auto, het was inmiddels 18:30 uur en voordat je de stad uit bent...... langs de weg hebben we een leuk en lekker tentje gevonden waar we een hapje hebben gegeten en nu met de pootjes omhoog.