Dag 19 dinsdag 30 juli Seaworld en Pacific Ocean in San Diego

30 juli 2019 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we naar Seaworld geweest, vergelijkbaar met Dolfinarium alleen wat groter en ze hebben orka’s. De orka show was heel leuk net zoals de dolfijnen show. Verder hebben we allerlei zeedieren gezien. Einde van de middag zijn we nog even naar het strand gereden en hebben Merel en ik nog even heerlijk van de golven in de zee genoten en als klap op de vuurpijl kwam er een hele koppel dolfijnen langs zwemmen, zo GAAF! Vanavond hebben we bij HOOTERS gegeten en dan gaan we straks onze aller laatste nacht hier slapen. Morgen nog een klein daagje Los Angeles en dan lekker naar huis 🤗

1. Miranda Ansink:
    31 juli 2019
    Goedemorgen, nog 1 daagje Amerika, Ik vond het erg leuk om elke dag een stukje van jullie vakantie te lezen. geniet er nog even van en dan weer terug vliegen naar Holland!
    Groet Miranda
  2. Paps en Mams:
    31 juli 2019
    Zal best mooi zijn al die zeebeesten🦈 en dan die zee heeeerlijk
    om die golven even in te gaan genieten jullie nog even want het is nu zo voorbij doedoe!
  3. Vera Lekkerkerker:
    31 juli 2019
    Wauw, wat hebben jullie het gaaf gehad!
    Nog eventjes genieten een dagje.
    Alvast een goede reis naar huis!
  4. Marianne:
    31 juli 2019
    Leuk om met jullie belevenissen mee te kunnen lezen. Vooral die laarzen passen bij John hahaha. Goeie reis naar huis straks en dan nog lekker nagenieten.😘