Het vertrek....

11 juli 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Donderdagochtend 11 juli gaat om 4 uur ‘s ochtends de wekker. Carolien zal rond 4:30 uur bij ons zijn om ons naar Schiphol te brengen, maar die kon ook niet lekker slapen dus stond ze om 4:15 uur op de stoep. Rond 4:45 uur vertrokken we naar Schiphol en daar aangekomen hebben we afscheid genomen van Carolien en zijn we onze bagage in gaan checken. Dat verliep, net als de douanecontrole, zeer voorspoedig. Toen was er tijd voor een bakkie en een broodje en vertrokken we rond 7:45 uur met onze eerste vlucht richting Londen Heathrow. Op Londen Heathrow aangekomen werden we al snel grondig gecontroleerd en ondervraagd met wat we in Amerika van plan zijn te gaan doen, en was de douanecontrole daar uitgebreider dan op Schiphol. Na alle controles was het tijd voor een bakkie en moesten we wachten op het vertrek van onze volgende vlucht richting Los Angeles. De vlucht verliep op wat turbulentie na zeer voorspoedig. In LA aangekomen konden we gelijk onze auto ophalen een lekkere grote bak en zijn we naar onze eerste overnachting gereden in een Best Western hotel. We waren erg moe en hebben half duf een hamburgertje naar binnen gewerkt en om 20:00 lagen we in bed. We hadden er toen al ongeveer 24 uur opzitten. De nacht verliep prima, wel een keer wakker geweest maar prima geslapen......