Dag 12 dinsdag 23 juli van Bryce Canyon naar Page

24 juli 2019 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Na het zelfde simpele ontbijt als gisteren maar nu gezellig met z’n vieren, hebben we de auto weer geladen en gingen we weer op pad. We zijn echte road-trippers geworden, ieder heeft z’n eigen koffer waar hij of zij zorg voor moet dragen, alle toilettassen zitten bijna allemaal bij elkaar en elke keer alles op dezelfde manier inpakken gaat als een geoliede machine. We hebben voor in de auto een grote koelbox gekocht, die staat vol met flesjes water en blikjes frisdrank En elke dag gooien we daar ijsblokjes overheen zodat alles lekker koel blijft. Er zit een dopje aan de buitenkant waar het smeltwater zo weer uitloopt voordat er nieuw ijs in gaat. Werkt ook als een speer.

Rond een uur of twee kwamen we vanmiddag aan in Page dat ligt bij Lake Powell. Weer warme temperaturen hier net als in Nederland. Dus lekker aan en in het zwembad geweest vanmiddag. Sem had een leuk adresje gevonden om te eten: Birdhouse, een kiprestaurantje, waar we lekkere kippetjes hebben gegeten. We eten hier ook 9 van de 10 keer van wegwerpborden en bestek. Dat scheelt weer een vaatwasser in de keuken denk ik. Na het eten nog even naar de Walmart geweest voor brood morgenochtend want we moeten vroeg op want we gaan mee met de Antelope Canyon tour om 8 uur. En ons huidige verblijf biedt geen ontbijt dus regelen we het dit keer zelf. Morgen een verslag van de tour en dan hopen we weer verkast te zijn naar Mexican Hat. Tot morgen 🙋🏼‍♂️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♂️

1. Miranda Ansink:
    24 juli 2019
    Goedemorgen, hier een berichtje uit Oudewater. Het is hier al 20 graden dus het zal wel een lekker warm woensdaagje worden. Nu nog even alle ramen en deuren open en daarna alles gauw dicht en hopen dat het een beetje koel blijft binnen! Erg leuk om elke dag iets van jullie vakantie te lezen. In Oudewater en omgeving merk je nu wel dat de vakantietijd is begonnen, rustig. Groeten Miranda
  2. Maartje de Jong:
    24 juli 2019
    Weer genoten van je blogs de afgelopen dagen.
    Veel plezier morgen.
    😘
  3. Jacqueline Bos:
    24 juli 2019
    leuk om jullie verhaaltjes te lezen wij beginnen er ook zo veel zin in te krijgen veel plezier nog en geniet er lekker van gr de bossies
  4. Paps en Mams:
    24 juli 2019
    Mooi weer wat te lezen van jullie en het wordt weer een spannende dag met de Antelopes canyon ben benieuwd tot morgen🙋‍♀️