Dag 14 donderdag 25 juli van Mexican Hat via Page naar Williams

25 juli 2019 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

7 uur gaat de wekker, weer vroeg op ja..... we hebben onverwacht een lange reis. John kwam er namelijk gisterenavond achter dat hij zijn eReader was vergeten in Motel 6 in Page. Na een telefoontje bleek dat ze hem gevonden hadden en was het aan ons de keus, gaan we’m halen of laten we’m opsturen.... ophalen was handiger dus reden we vandaag via Page naar Williams. Bij Page aangekomen kwamen we er achter dat we niet eens bij Lake Powell waren geweest en aangezien we een Annual park pass hebben aangeschaft moeten we die ook goed gebruiken toch? Dat is een pas die je voor $80,00 aanschaft en alle nationale parken mee in mag. Lake Powell is een kunstmatig meer op de grens van de Amerikaanse staten Arizona en Utah dat wordt gevormd achter de Glen Canyondam, in de rivier de Colorado. Na het bezoek aan Lake Powell gingen we toch echt op weg naar Williams, na ongeveer 2,5 uur rijden en een lunchje tussendoor arriveerde we bij ons motel aan de Historic Route 66.... nadat we de koffers op de kamer hadden gebracht zijn we gaan winkelen en beetje rond gaan kijken hier en daar. Zo gingen we ook een winkel binnen waar je van alles op cowboy gebied kan kopen en wie John een beetje kennen weet ook dat hij graag cowboylaarzen draagt, en laat hij nou leuke zien.... dus er moest gepast worden maar onder je korte broek heb je geen reëel beeld en daar hadden ze een oplossing voor, afgeknipte broekspijpen die je aan kon trekken. Een geweldige combinatie was het, om te gieren.... de foto wordt bijgevoegd en de laarzen zijn gekocht. Eenmaal in de auto begon het voor het eerst dat we in Amerika zijn te regenen, alles is hier groot dus ook de regendruppels.... dus zijn we maar even naar onze kamer gegaan om te chillen, het werd gelukkig weer droog en zijn we op een terras neergestreken voor het avondeten met live muziek wat heel gezellig was. De komende 2 nachten zijn we hier in de sfeer van de jaren 50 en route 66 en morgen duiken we de Grand Canyon in..... tot morgen....😘