Dag 8 vrijdag 19 juli van Beatty naar Las Vegas

19 juli 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Het was een korte rit vandaag naar Las Vegas. Onderweg kwamen we langs de ‘Big Dune’ (een grote duin) via een onverhard pad kon je er komen, en aangezien onze auto geen vier wiel aandrijving heeft, durfde we niet verder, bang om vast komen te zitten. Dus effe een paar donuts gedraaid en effe op de foto en toen weer snel in de koele auto, want wat is het hier heet 🥵🥵🥵 in Las Vegas aangekomen zijn we ons hotel op gaan zoeken en het zwembad in gesprongen voor de nodige afkoeling. Voor het avondeten gingen we lopend richting the Strip, we waren overhit toen we bij het Hardrock Café aankwamen. Een half uur lopen bij 40 graden is niet aan te raden. Gelukkig draait binnen overal the airco op volle toeren. Na het eten nog even een stukje Strip gelopen, maar wat een hitte vanavond nog en zoveel mensen..... ‘T is effe wennen.... morgen nog warmer, we zien wel hoe we de dag in gaan vullen. Tot morgen.... ivm trage WiFi volgen de foto’s later

1. Miranda Ansink:
    20 juli 2019
    welterusten, hier al weer zaterdagochtend, bewolkt en code geel opgegeven, fijne vakantie nog!
  2. Paps en Mams:
    20 juli 2019
    Tjonge wat een hitte hoop wel dat jullie goed geslapen hebben
    probeer het hoofd toch koel te houden haha hier is het andersom het regent ,lekker voor je tuin heb ik makkie😅
    Lieve groeten😘
  3. Marianne:
    20 juli 2019
    WiFi heeft vast ook last van de warmte :) Hebben jullie nog een gokje gewaagd in Las Vegas?
  4. Carolien:
    20 juli 2019
    Pffff klinkt hot hot hot, sterkte met de warmte!
  5. Elles Rietveld:
    20 juli 2019
    Met de airco op de kamer slapen we gelukkig goed....
    Met kinderen onder de 21 jaar mag je niet gokken Marianne, een drankje aan de bar is al not done.... zijn ze heel streng in. Merel weet al wat ze als eerste gaat doen als ze thuis komt, een biertje bestellen in de kroeg 😅