Dag 9 zaterdag 20 juli Las Vegas

20 juli 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We hebben vanmorgen heerlijk uitgeslapen op onze heerlijke koele hotelkamer. Tegen de middag moest er toch iets gegeten worden dus zijn we op pad gegaan, eerst naar de supermarkt voor broodjes, fruit en ander lekkers. Naast de supermarkt hebben we het ontbijt maar gecombineerd met de lunch. Tegenover het eettentje waar we zaten, was een barbier, en aangezien John z’n haar en baard nog geknipt en geschoren moesten worden zijn we daar ook maar naar binnen gegaan. We moesten wel even wachten want we hadden geen           ‘apointment’ (afspraak). Wel hadden we genoeg te zien, de kapsalon werd gerund door een bejaarde man en die had ook een bejaarde man in dienst en die nam John onderhanden, was heel grappig om te zien maar hij deed het heel goed. Toen we weer buiten stonden moest Sem z’n wens nog vervult worden en dat was een bezoek aan een platenzaak ‘Vegas Vinyl’,  Merel scoorde een elpee van ABBA en John van ZZ-TOP en Sem een single van Queen en een elpee van Yes en ik een CD van de soundtrack van Forrest Gump. Blij liepen we de winkel uit en gingen we Merel haar wens vervullen..... ze kon niet wachten totdat we weer thuis waren, ze moest’m zien..... THE LION KING🦁 dus gingen we naar de bios. Heerlijke stoelen waren het en de film was ook leuk, verhaal konden we natuurlijk allang maar niet in deze setting. We aten een hapje bij Yard House en gingen toen met de auto richting The Strip oftewel Las Vegas Boulevard. We hebben’m heen en terug gereden én we zijn in de grootste souvenirwinkel van de wereld geweest. Wat een meuk hebben ze daar zeg..... en wat een verlichte toestanden in zo’n straat, je kijkt je ogen uit 👀. Er is veel te doen in de stad, teveel eigenlijk. En zo druk en zo warm, morgen weer lekker verderop! Laterrrrrrr......